Friday 15 June 2012

@ Laman Grill - Shah Alam

SALAM Semua :)

Akhirnya aku dpt juga mkn kt Laman Grill Steak & Bar-B-Que, Sek.13 Shah Alam... Rezeki pada hari Jumaat,Terima kasih kpd kwn aku yg sudi belanja mama buyung nie,murah rezeki korang..AMIN...hehehe...Senyum lebar aku dgn kekeyangan Lamb Steak..ERrrkkkk kenyang..... Opssss Alhamdullilah... 
Kpd suami aku & baby mia, nnt kita pergi mkn kt sini..Makanan mmg sedap, layanan drpd pekerja pun bagus..Keadaan restaurant lagi la teratur...

Dihadapan Restaurant....
Menu utk dipilih dalamnaya
Inilah Tuan punya Laman Grill Steak & Bar-B-Que... CHEFF ZUBIR..
Muka surat nie yg minat beef...
Pilihan air semuanya aku nak....So kena la buat 1pilihan je..Supaya perut x kembung dgn air je..
So 10minit kemudaian setelah membelek buku menu tue..Kami pun order, ikut nafsu perut nak mkn apa...Sambil-sambil sembang sesama kami,tangan aku sibuk ambil gambar di dlm restaurant...
Berhampiran pintu masuk,kita akan lihat gambar Keratan akhbar nie cerita mengenai Cheff Zubir...
Akhirnya dlm 5minit juga makanan yg sampai...

Makanan 1st yg sampai, GOLDEN PRAWN TEMPURA (RM14.50)
Ke-2 mkanan aku sampai dah...NZ LAMB CUTLET & TURKISH (RM 38.50)
Akhirnya sampai juga makanan yg last sekali...LASAGNA AL FORNO (RM23.50)
Air kegemaran aku...
Akhirnya licin pinggan aku..walaupun ada sisa-sisa makanan yg aku x mkn...
yang mangkuk kecik tue,aku minta extra kuah utk kentang...
Kepada kawan aku(laki+bini) TERIMA KASIH ya sbb belanja mama buyung nie...Lain kali belanja lagi ......


UNTUK MAKLUM YANG NAK KE SINI..

Dibuka 
ISNIN-SABTU 11pg - 11mlm
AHAD & CUTI AWAM 10pg-11mlm
 
LAMAN GRILL
No.G33, BLOK 5,
LAMAN SERI BUSINESS PARK,
SEK.13 SHAH ALAM SELANGOR
03-55297386




No comments:

Post a Comment