Wednesday 15 August 2012

PROMOSI SmartTag

Hari ini sahaja 15/08/2012,selagi stock masih ada SmartTag buat Promosi Raya RM99. Wahhh murah~murah ini..Aku  x leh lepaskan,kena beli ini.Harga sebenar rm120,untung la kita walaupun RM21..Iyala sapa nak bg..Aku pun dpt tahu dari kawan aku..Aku check dlm website mmg ada buat promosi. Pada mula aku confident, pergi la la Khidmat Pelanggan TouchNgo/SmartTag kt kat tol tue..Beratur punya la pjg, sampai giliran aku aku pun tanya nak beli SmartTag promosi RM99..So staf memberi tahu promosi hanya disemua TouchNgo Spot/Hub..Haaa Apa maksud tue..aku pun bukannya tahu sgt..Rupanya di petrol pump yg ada khidmat pelanggan jual/topup TouchNgo..So aku pun cari petronas yg ada jual di area Shah Alam..Alhamudullilah rezeki aku ada lagi...Stock SmartTag hanya tinggal 100unit lagi...
Nak tahu lagi korang layari http://www.touchngo.com.my/
Beli kt petrol pump yg ada khidmat pelanggan topup/jual TouchNgo
Dah tertulis dah...
Ambil borang kena la isi detail-detail seperti biasa............

Dapat juga aku beli
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment