Monday 4 February 2013

Nasi Lemak Yang MAHAL :(


SALAM ;)
Nie aku nak citer psl breakfast aku tempoh hari.Aku amek la nasi lemak telur mata + sambal kerang & seperti biasa mestilah ada timun dgn sambalnya..kalo x de tue bukan lah nama NASI LEMAK. Kali aku x tahu la,cashier tue tgk aku nie murah rezeki pada kedai tue kot. Boleh lak dia cas NASI LEMAK yg aku amek tue RM7 & tak termasuk air tau. Terkedu juga aku nie,cashier tue tgk muka aku dia pun kira balik,aik sama juga RM 7.. Aku malas nk bertekak lak pasal makanan yg aku nak makan yg jadi darah daging aku.
Kalo kat hotel @ cafe-cafe @ restaurant ber-aircond  tue memang patut di charge dgn harga sedemikian. Ini gerai biasa,hanya kusi meja plaktik.
Ayoooooo ayyooo patut la kedai tue boleh buka 4lot umah kedai. Chargenya amat sgt la "berpatutan".. Kedai nie memang terkenal dengan mahalnya. Tapi ramai orang datang kedai tue. Nak kata makan kat situ sedap sangat, tak pun.. Lepas nie sesiapa yg nak mkn kat kedai sek.8 Shah Alam standby la $$$. ek
Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Post a Comment