Thursday 12 March 2015

Penghantaran VITAGEN

SAYA HOME DELIVERY DIST. -VITAGEN...
AREA SHAH ALAM / RAWANG / SELAYANG.....

Kalo anda diluar kawasan yang saya tulis diatas td... JANGAN RISAU..
Penghantaran akan dihantar juga **minimum oder 9pack**
Tanya kawan-kawan  yang lain nk oder VITAGEN ke..  Boleh kumpul sekali oder..

HARGA MURAH DARI PASARAN.... 
 Vitagen ade promosi sampai hujung bulan ni je..  
Bukan main seronok lagi hati ni..yela..dapat harga rendah..siapa tak mahukan.. Customer pun bukan main lagi bersakan oder..bukan 1..tapi sampai 2-3 karton..syukur Ya Allah.. Harga? Ok selalu harga saya jual RM42/karton Tapi untuk promosi kali ni..jeng..jeng..jeng.. RM40/karton Fresh from kilang ye Tarikh luput pun lame lagi..jadi janganlah risau..Free COD area SELANGOR 
Ni sedang giat kumpul oder..lagi ramai oder..lagi seronok.. Bukan senang nak dapat harga runtuh ni..tq vitagen.. Haa..satu karton tu ada 10 pek vitagen Dalam 1 pek vitagen tu ada 5 botol vitagen Jadi total untuk satu karton bersamaan 50 botol vitagen hehe.. 
Untuk promosi ni saya jual by karton yer Senang sikit..tapi kalau ada yang nak separuh pun bolehlah kott..hihi customer punye pasalkan.. Kalau ade yang nak request perisa..kena beritahu awal2 ya Untuk penghantaran esok..saya kena submit oder sebelum jam 10 malam ni.. In Sha Allah esok boleh hantar..

 

No comments:

Post a Comment