Thursday 10 November 2016

MINI CAMERON D BAWAH GENTING HIGHLANDS

Cuti panjang masa Depavali x tak tahu kemana, aku sekeluarga pergi jalan-jalan Genting Highlands.. Tido la juga semalam kt atas sana... Bab book hotel nie memang kat tangan aku la... Book 2minggu awal ya sebelum tarikh nak pergi...
Utk makluman sekiranya korang nak hapy-happy diatas baik beli online lagi murah jika walk in.. nnt aku sambung bab aku bercuti kat Genting...

Yang gambar bawah nie, BUKAN kat CAMERON, PAHANG ya... Ini kt bawah Genting... Kt GOHTONG... Lepas turun Genting kami lepak kt sini dulu... layan-layan udara segar...
Makan kat sini harga sama je.. Strawberi 1 bungkus RM10 sebekas... Aku tak masuk pun kat ladang strawberi utk kutip buah sebabnya buah masih size kecik lagi.. mmg tak berbaloi la...
Ohya sekiranya korang datang nak petik buah strawberi RM15/kg....

No comments:

Post a Comment