Thursday 15 December 2011

The Pet Project Malaysia

 
  Date: 7th January 2012 (Saturday)
Time: 11am to 11pm
Venue: The British International School of Kuala Lumpur
No. 1, Changkat Bukit Utama,
Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya,
Selangor Darul Eshan, Malaysia.


THE PET PROJECT -  "Aktif" maraton yang terdiri daripada tarian, kecergasan dan sukan berasaskan kelas yang diajar oleh pembentang yang terkenal di peringkat antarabangsa bersama-sama dengan persembahan dari bakat-bakat muda yang menjanjikan di Malaysia. Acara ini bertujuan untuk mengumpul dana dan kesedaran melalui cara POSITIF dan PROAKTIF untuk mewujudkan satu platform untuk orang ramai untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pelbagai NGO kebajikan haiwan dan sebab itu sendiri.

Idea Cik Sabrina Saw, Binatang Projek Malaysia 2012 ialah 12 jam "Aktif" marathon untuk meningkatkan kesedaran untuk kebajikan haiwan dan dana untuk pusat-pusat perlindungan haiwan untuk menjaga haiwan di bawah bumbung mereka.

Nuffnang bangga menjadi sebahagian daripada perjuangan ini layak dan kita hanya mahu berkongsi projek ini bermakna dengan Nuffnangers indah kami.

Teruja untuk turut serta dalam keseronokan dan membantu miskin, haiwan kesayangan yang tidak diingini? Berikut adalah maklumat tiket untuk acara tersebut:


Pelbagai Kelas yg diadakan pada hari tersebut seperti :-
1. Yoga & Core Training for Golfers
2. Football Focus Asia Football Clinic (Children Only)
3. Sh'bam
4. Hi-Lo Dance Fusion
5. Cardio Dance
6. Tribal Hip Hop Party
7. djRAW by Sabrina
8. Jazz the Funk

so NAK JOIN keterangan lanjut.. LAYARI  http://www.petfinder.my

No comments:

Post a Comment