Sunday 4 December 2011

selsema+batuk

muka bby yg selsema+batuk




meleleh dah...nie sah berjangkit dr umah pengasuh.. kesian damia dgn hingus nya pas batuk.tp batuk x la seteruk lagi.apa2 pun sblm jd teruk baik kita g klinik ek..klinik An-Nisa kt subang yg aku selalu pegi,kira permanent.dr aku singel hinggalah anak sorg kt situ semuanya.tapi arini aku terlewat dtg,sabtu tutup kul5.so pegi klinik kt pekan subang perdana.
tunggu punya tunggu turn damia sampai.damia masuk je,mula la mulut nak buka luas, tgk muka doktor terus nak nangis la dan tu peluk aku kuat2..makna nya doktor tue x handsome pas2 x pandai amek ati bby..uhhh.kalo mcm tue semua bby yg tgk pun nangis je. iyala kalo handsome dah tersengeh2 dah anak aku ni.cehh anak aku mcm himawari(adik shin chan) je.pantang nampak lelaki handsome.hihihihi.so ubat perlu d mkn ya,ada 4jenis ubat.kesiiiaannn.


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment