Wednesday 28 September 2016

ANGRY BIRD JB

KAMI SEKELUARGA BERJALAN KE JB....

Sepatutnya kami nak turun Johor akhir bln 9..
Alang- alang cousin my housband tunang kt Kulai awal bln 9 ari tue, so kami terpaksa  la turun juga..

Tiket ANGRY BIRD JOHOR, pun dh beli awal...Lepas majlis tunang, esoknya kami pegi Angry Bird.. Oh ya, aku beli masa MATTA FAIR, mmg berbaloi murah beli kt Matta siap dapat baucer makan, jika walk in mahal la juga... utk makluman harga tiket dewasa & kanak-kanak adalah sama ya...
Nie harga tiket utk walk in... Aku beli kt MATTA x silap aku harga RM45/setiap tiket...
Kalo korang nak murah, cuba search tiket Angry Bird ada je org lain jual tiket...

Ohya, utk pengatahuan korang...
Sekiranya korang dtg hari JUMAAT, SABTU, AHAD.. ada time table... Setiap 3jam kena keluar @ rehat 1jam diluar.. Alasan mereka sbb nak kemas balik...
Kalo datang ISNIN - KHAMIS, duk la kt dalam tue, x keluar pun x pe...
Sblm masuk anak2 aku syok sgt.. tgk tue berlari lagi...
Boleh tgk ANGRY BIRD MOVIE sblm masuk... alahai Arissa ni x duk diam masa bergambar
Semangat peluk benda alah tue
nie permainan yg ada... lompat atas span. tebal...
jalan-jalan

egg angry bird
so siapa yg anak suka basikal blh la main disini.. mak bapa tgk je la anak2 main...
zara lakon je lebih... pastu menjerit-jerit "mama, tolong tolak....."
ada masanya maskot setiap watak AngryBird akan turun padang layan kanak-kanak
Lawan-lawan dgn abahnya.. zara sibuk sambungkan benda alah tue...
Yang belakang abah tue, room theater - citer-citer Angry BIrd
Ada setiap sudut ada patung Angry Bird
Nie anak-anak aku dh kepenatan sgt.. tak heran org lalu-lalang sambil tgk tv....
Last sekali, mereka dah boring ajak balik hotel.. Padahal baru kul 6ptg..
Sebelum balik, meraka pau mamanya.. sorang 1 dpt patung angry bird..
REVIEW AKU LA KAN....
1) Korang masuk 2 3jam pun dah puas dah.. Kalo lama-lama boring...
2) Kalo tgk anak-anak aku kan, mereka suka pergi Hello Kitty & Playtime.. Sbb langsung x ingat nak balik...
3) Setiap kali nak masuk ke dlm theme park, korang kena pakai stokin, Kalo tak bawa boleh beli kt kaunter..
4) Makanan @ air minuman x boleh masuk & buka kasut (rak kasut disediakan). Dahaga ke keluar pastu minum... bagi aku leceh...
5) Depan theme park nie, ada restaurant (noodle boat, kfc) senang la gi makan.. kami mkn kfc je...
6) Utk parent - tingkat atas ada tempat berehat.. nak baring ke nak tgv ke ada je... eeemm suami aku lena sgt duk atas tue...
7) Toilet bersih dan cantik...
8) Cafe Angry Bird - Harga berpatutan...

No comments:

Post a Comment