Saturday 17 December 2016

Bye bye 2016

Tak Terasa Tahun 2016 , 17 hari jer Lagi Dah Nak Habiss...

Akan menjelang tahun baru 2017

 Buat Keluarga

Kamulah Yang Terpenting Dalam Hidup Saya 

 Buat Yang Tersayang :

Saya Minta Maaf Kalau Saya Ada Menyakitkan Hati Kamu 

 Buat Kawan-Kawan :

Maaf Ya Kalau Saya Ada Silap & Salah, Tak Disengajakan 

 Buat Sahabat

Jangan Lupakan Saya, Bila Suatu Masa Nanti Kita Terpisah 

 Buat Yang Tak Sependapat :

Maaf Bila Selama Ini Saya Selalu Salah Dimata Kamu 

 Buat Yang Sayang Pada Saya :

Saya Juga Sayang Pada Kamu 

 Buat Yang Tak Kenal Dengan saya

Terima Kasih Sebab Setia Save Saya  Dekat Contact anda... 

Terima Kasih Semua Sebab Sudah Ada Dalam Hidup Saya  


Yang Menjadikan Tahun 2016 Saya Sebuah Coretan Hidup Yang Lebih Bermakna...

 Harap tahun 2017 menjadi lebih indah buat kita..☺

Sorry And Thanks For Everything...

No comments:

Post a Comment