Friday 9 December 2016

JUALAN VITAGEN DI HOSPITAL COLUMBIA PUCHONG

SALAM SEMUA 

Apa kabar.. sihat ke korang....? aku 2minggu ni bz sesangat.. dgn tempat keje.. balik umah dengan anak-anak lagi, masak mkn malam... pastu berniaga part time... pastu bw family pergi bercuti-cuti kat Melaka je.... Yang gambar-gambar bercuti di Melaka nnt aku share kan ya...

Last week, Sabtu aku dan wakil HQ Vitagen turun padang join OPEN DAY HOSPITAL COLUMBIA PUCHONG.. Banyak la aktiviti yang ada disitu... ada jual susu.. supplement vitamin... check kesihatan.. aku tak sempat nak pergi semua booth... sebabnya booth Vitagen sentiasa ada pembeli yang nak membeli.....

Aku sampai 8pagi..setup bagai tu ini..Jualan sehingga lah pukul 1petang abis... Alhamdullilah rezeki habis jualan 600pack pelbagai perisa yang ada (cth :  MIX, LB, OREN, GRAPE, APPLE) setelah 5jam kat Hospital Columbia Puchong...

Haaaa.... yang mana nak berminat nak oder VITAGEN sila dan dialaukan-alu oder dengan saya.... Sebolehnya oder 2hari awal.. supaya tidak kehabisan stok... 
nak oder CALL AKAK SHIKIN 0123124420

 OPEN DAY... memang best... kanak-kanak terhibur...

 Cooler beg tengah menanti stok masuk ke dalam...
 Sambil jual tue... boleh la tengok-tengok clown buat show...
Maskot Hospital Columbia datang setiap booth... yang dalam gambar tue staf HQ VITAGEN

No comments:

Post a Comment