Friday 17 February 2017

KEDAI NILAI 3 - PART 2

SALAM Semua..
SAMBUNGAN PART 2 - KEDAI LANGSIR MURAH DI NILAI 3 (NAMA: STAR CITY TEXTILE)...

Langsir yang aku tempah di STAR CITY TEXTILES NILAI 3, dah siap tepat pada masanya.
So hari sabtu je terus g ambil... Aku rasa berbaloi tempah disini.. Dengan layan staff dorang yang mesra serta jujur dengan ukuran langsir.. Iyala macam aku ni mana la tau tingkap nie nak pakai brp meter.. Aku amek ukuran lebar , tinggi tingkap, terus tunjuk kt kedai... pilih corak & colour yang berkenaan di hati... 

Aku nak bagitahu sekali lagi, kedai sini memang banyak kain-kain cantik dan murah.. 
Kat sini nak mahal-mahal pun ada...ikut budjet korang... Langsir dah siap pun ada tapi standard ukuran ya....
Aku beli kain RM5/meter upah jahit RM5/panel.. TOTAL kena bayar RM198.20..
Boleh jahit sejam siap, tapi korang kena datang pagi... Disebabkan aku jumpa kedai nie dah lepas kul 3ptg, nampaknya memang kena dtg 3 ari selepas itu, tapi aku datang seminggu lepas juga...

Nie aku promote bukan berbayar ya dari tuan kedai ya.. Ini hasil aku rasa puas hati.. Maaf gambar tidak berapa banyak, sebab nak control anak 3org yg tgh main kejar-kejar...

Boleh refer tajuk sebelum ini KEDAI LANGSIR DI NILAi 3







haaaa ini la staf-staf di STAR CITY TEXTILE (NO KEDAI 197,198,199)  
Sekiranya tak jumpa kedai nie boleh la call : sbb kedai nie ada 2 kedai di NILAI 3...
CT (staff berkerja disitu) 01111491772

No comments:

Post a Comment