Wednesday 15 March 2017

ANAK MASUK WAD

ASSALAMMUALAIKUM  DAN SALAM SEJAHTER SEMUA....

MAAF MINGGU NI BLOG PIKIN FAMILY, x dapat update banyak-banyak....
Sebabnya anak kami no.3 demam panas dan muntah..
Mula demam kul 1pg AHAD LEPAS... dah siang bw g klinik berdekatan umah.... Doktor just bg ubat demam cecair & masuk bontot (suhu 38°° keatas baru guna) dgn batuk sahaja.

Malam still sama lagi, demam panas.. siap bagi ubat bontot... yang aku geram kami memang ada check bacaan suhu bdn... tapi bila tekan sua kat dahi siap cakap suhu 37.8° u r fever... sbb aku rasa nie bukan suhu sebenar.. ni confirm rosak.. Nasib ada jenis yg macam filem gambat dulu tue yg letak kt dahi... bacaannya 38° lbh tinggi dari sebentar td... uhhhhh mak nya memang tak tido... nak kasi suhu anak normal.. dah ormal dlm 2 3jam sahaja pastu naik balik.... tak boleh jadi nie...

Pagi ISNIN bangun pagi macam biasa, siapkan 2Damia ke sekolah, zara pun bangun elok je,siap sekali... Dah hantar ke tadika, aku terus bw anak ke DEMC - PAKAR PAED. (PAKAR KANAK-KANAK)

Kat DEMC nie, anak-anak aku 3Damia, semua refer dengan Doc. AHMAD...
Senang 1 Doc. je...

Sekarang kami 2beranak dah 3hari 2mlm di sini... suhu turun naik... demam sebab VIRUS & BAKTERIA...
MUDAH-MUDAHAN ANAK AKU NO.3 NUR ZARA DAMIA SEMBUH DAN HILANG SEGALA2 PENYAKIT YANG ADA... AMIN....

No comments:

Post a Comment