Tuesday 13 March 2012

Jom mkn MEE TARIK WARISAN ASLI


 Ari Ahad yg lalu,baba aku(panggilan anak-anak kpd bapak aku),ajak g mkn Mee Asli Tarik,katanya mee nie dibuat sendiri & tanpa perwana,tambhan lak masakan kt kedai tue pun sedap.So kami sekuarga bersiap-siap utk g mkn.
Nama kedai Mee Tarik Warisan Asli - Cina Muslim...Kedai ini buka pukul 12tghari sehingga 10mlm.Kedai ini biasa-biasa je tepi jln.. Terletak di Bandar Tasik Selatan.Berhampiran Kuartes Polis Tasik Selatan.. @ cari ke Universiti Pertanahan Nasional Malaysia(UPNM).. 

Ini lah nama kedainya..Kedai operasi 12tghari - 10mlm
Mee Tarik, yg dibuat sendiri
Usaha dr tepung menjadi mee
Menu yg perlu kita pilih disini. @ kita boleh minta pekeje cadangan makanan.
Adik-adik & baba aku sedang menunggu...
Tgk la anak aku yg tgh sedap mkn mee,atoknya suap...
Kedai yg terletak betul-betul di JLN TASIK SELATAN 20
Mee Daging Cendawan
Mee Daging Asam Pedas
Sebenarnya ada banyak jenis gak family aku order,sbb kusyuk sgt mkn sampai x terambil gambar...Apa-apa pun makanan disini sedap,kuantiti mee yg banyak,pilihan masakan mee yg pelbagai & yg penting harga berpatutan...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment