Wednesday 21 March 2012

Bercuti d A'Famosa Melaka


Salam semua.
Cuti sekolah selama seminggu,kami sekuarga besempatan bercuti,ala dekat je kt A'Famosa 3hari 2malam.. Aku serta family aku telah bw juga kaum kerabat sebelah aku g bercuti sekali.. alang-alang tinggal di condo -bilik studio(1bilik je)...
Check-in disini utk yg book d condo.. Kalo check-in utk Resort A'Famosa, check-in tempat yg berlainan..
Pemandangan dari Tingkat 12 - Tower 1
Pemandangan penginapan nampak swimming pool
Ruang Tamu...yg sebelah kiri bilik tido..Kanan pula kicthen kabinet..
1bilik je tapi ada 2katil queen...






Pelbagai perkhidmatan disediakan...Sewa basikal pun ada sebuah basikal = RM10 sejam...Pas2 kalo korg nak jalan-jalan disekitar A'Famosa,bas shutter disediakan setiap sejam, dr pg hgga ptg...Cuma Iron&board iron x disediakan didlm bilik..Pihak A'Famosa sediakan iron&board di tepi bahagian lobby condo...breakfast disediakan oleh pihak hotel..tapi kena tempatnya bukannya kt cafe lobby..Kena pegi di Animal Safari,mkn dlm cafe tue.. Aku ingat dekat, rupanya jauh gak, naik kete parking kt dlm Water World A'Famosa, jln kaki masuk ke dlm Animal tue..Pastu baru nampak cafe tersebut besar la juga cafe tue blh muat seramai 1000pax kot...Breakfast ari yg berikutnya aku bg MamaBaba aku pegi..Aku dan suami x larat nak pegi..hahhaa..
1 hal lagi kalo korg nak pegi beli brg yg korg lupa nak bw, boleh la pergi ke pekan Tampin, Negeri Sembilan. Dekat je dr A'Famosa nie...
Sepanjang menginap di sana, kami jln2 di Melaka...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment