Tuesday 18 December 2012

Arissa Batuk dan Batuk



Alahai anak abah mama, Arissa batuk dan batuk hampir seminggu x baik-baik bertambah pula dengan kahak yang ada...Nasib baik x demam & selsema.. Bukannya kami x pegi check klinik/hospital,pegi dah tapi doktor tak bagi ubat batuk sbb baby masih kecil..So dorang bagi spray idung jika tersumbat....
Semalam aku masuk opis tengah buat keje dapat sms kul 11.30pg dari nursery Damia & Arissa " Salam kak..Arissa ni menangis je dari pagi tadi..bagi susu pun tak nak dan Arissa batuk teruk nie kak " Tak boleh jadi nie, aku capai handbeg minta kebenaran bos aku kejap...
Pukul 12.30tgh sampai nursery,aku rehat jap bagi Arissa bf dulu sambil-sambil tue search @ call klinik..  kebanyak klinik kanak-kanak @ hospital(doktok kanak-kanak) waktu rawatan 9pg-12tghari & 6ptg-9mlm. Nampak gayanya kena la bawa ke klinik biasa la dulu....
Klinik An-Nisa U5 nie klinik rawatan kami sekuarga.. Dari aku bujang hingga la anak dah 2orang... Kalo nak buat medical checkup pregnant memang dialu-alukan.. Doktor Roziah & Doktor Shikin, doktor yg bagus tiptop, layan pun bagus,terangkan 1 per 1...
 
 Rutin sama di semua klinik@hospital....Mestilah kena daftar dulu kan.. Mana yang ada terus jumpa doktor je..hihihi
 
 Haaaa.... Nie lah cik baby yg batuk-batuk.. Aku berdua je dengan baby.. Damia ditinggalkan kt nursery..Dan abah baby nie keje...So aku la yang mesti kena bawa... Nasib baik tak ramai pesakit...
Sabar ya cik baby Arissa, giliran kamu akan sampai sebentar lagi...Baiknya duduk dalam car seat...Tunggu la lagi 2 3bln, blh duk diam ke x...Aku geranti pasni mesti Arissa taknak duk dalam tue...

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Post a Comment