Friday 14 December 2012

Asam Pedas Lagi

SALAM :)

Sejak menjak nie dari mengandung dan selepas bersalin aku suka makan asam pedas... Aku makan berdekatan dengan opis aku je..Nama kedainya HOT PINDANG, Sek. 10, Shah Alam... Bukan setakat ada lauk asam pedas je, minta goreng-goreng pun ada...
Aku oder set Ikan tenggiri asam pedas(siap sekali nasi, telur masin,keropok&timun)...mavellossss... di hidangkan kuah yg masih berasap-asap..sedap-sedappp... Pas2 oder la air yang seperti selalu..aku air suam je order... Haaaa... nie la buku menu HOT PINDANG...di Sek.10 Shah alam
 Yang gambar kt atas lak pemandangan dalam kedai ke luar.. Aku x ambil gambar yang lain sbb nya time nie ramai pelanggan dalam kedai..nnt aku ambil gambar je mesti dorang kata aku "jakon"...hahhaa..sekeping dah memadai....
 Aik kenapa ada pen dan kertas...Disebabkan aku pelanggan 1st time tuan punya kedai nie bagi untuk komen&pendapat.... Aku iya iya je tulis nama, pas2 datang kawan housband dorang berborak-borak,aku pun menconteng-conteng kertas nie...hihihi... Sori la tuan kedai, kami x de komen apa-apa kt kertas...

No comments:

Post a Comment