Thursday 13 December 2012

Menyepi Sementara

SALAM SEMUA :)
Setalah lama aku bercuti 2bln je....Itu je company aku bagi utk cuti bersalin, comopany lain kebanyakan dah start cuti 3bln utk bersalin...Apa-apa pun terima kasih ya bos besar.. uuuuhhhhh(mengeluh)
Bermulanya aku masuk keje aku jarang update blog..bz keje pas2 blk melayan 2orang damia....Itulah ratu hati aku serta suami aku... Penat mcm mana pun, blk amek anak-anak kt taska,masuk rehat2 kejap,bersihkan bdn pas2 layan anak-anak dulu, siapkan bahan-bahan utk masak mlm kami,bg dorang mkn,tidokan dorang, kadang-kadang aku terlajak tido sekali dgn anak.Nampak sangat kan penatkan..kalo x terlajak tido aku sembang-sembang dgn suami aku..last-last aku masuk tido juga..Maaf ya suami tinggalkan sorang-sorang kt ruang tamu tue tanpa berteman..hahaha...Tue la rasa bahagianya ada berkeluarga...Yg belum berkuarga cpt-cpt la kawin ek...Rasa bahagianya berkeluarga....
Kadang-kadang ada masa lebih, mcm skrg nie baru la aku blh update blog.. Sori ya kawan-kawan yg baca blog aku nie, iyala asyik page yg sama je...
Insyallah aku akan update lagi ya...

Gambar hiasan saja....

No comments:

Post a Comment