Sunday 2 October 2011

Beraya bersama UPIN & IPIN

Salam pembaca blog :)


Arini (011011) kuarga Pikin pegi jemputan Beraya bersama Upin Ipin di U8 Space Eco Mall di S.alam..Berhampiran TUDM Subang…
 Damia mmg seronok & tersengeh2 tgk patung & mascot upin ipin
Tapikan yg kurenggg..Aku & Pi,very-very simple…mcm aku nie x pakai baju raya la…
Uhhhh ada citer disebaliknya…tggu jela sampai akhir nnt aku citer blk kenapa….

Tempat mkn yg selesa....

 Pi with Damia

 Show...



Bos & Opah....

Mula2 pg aku dgn hubby pegi warehousesale padini kt Glenmarie S.alam...Sampai kul 9pg..Dh park, pas2 jln kaki punya la jauh..last2 kena beratur pjg sesgt...so kami pun amek keputusan x yah la pegi..pulang dgn tangan kosong... (mood kecewa gak...) kikikikik... :(
Last g jumpa family aku kt sek.25 s.alam...lepak2 smpai kul 2ptg..
Alang dh 1 jln, aku ajak Pi g usha tempat jamuan di U8..tgk jam pun dh kul 3ptg..alang2 masuk jela, muka selamba, aku simple je dgn pakai Tshirt lak tue...apa blh buat redah jela..daftar dan amek doorgirt dr upin ipin....rupa-rupa nya para tetamu pun ada yg pakai tshirt dan sempoi2..ada geng beb, x la malu aku...hihihi.

Setakat ini la citer aku psl upin ipin..kang citer lg pjg lebar lak...
Wassalam...


No comments:

Post a Comment