Wednesday 2 November 2011

Damia Demam

Damia sebenarnya demam sejak seminggu.iyala Kin ingatkan demam sbb nak pandai itu ini(petua org tua2). tapi tgk dh berlarutan asal mlm je mula la demam panas,mungkin sbb cuaca x menentu hujan,panas.kita yg dh besar pun dpt demam..selsema..batuk..apatah lagi baby,lg la mudah kena jangkitan.Kin & En.Pi bw Damia g klinik amek ubat.uuuuhhhh selepas 5ari demam still ada lagi.demam hanya akan reda apabila amek ubat,dlm 5jam mkn ubat demam akan panas balik.terutama skali waktu mlm. Ini x blh jadi nie.Kin pun bukannya seorg doktor.amek keputusan pagi Selasa,bw damia g DEMC SHAH ALAM.tunggu giliran utk jumpa doktor akhirnya doktor kata ada virus.so kena tahan wad.dgn aku skali kena gak sbb damia still breastfeed. tambahan aku la yg jaga ank sendiri.aku berkampung la kt hospital.x pe la pengorbanan ibu bapa.
tgk tue gambar damia,walaupun tangan kiri berbalut,still nk memanjat penghadang katil.hihihihi.mcm x demam je mia nie. damia lak nampak muka doktor je mula nak nangis+menjerit2,doktor beredar dr blk pandai la senyap.hihihihi.
ada gak kwn2 opis aku,kuarga2 yg dtg melawat bby damia.thanks korg dtg pas2 bg hadiah utk baby mia.pas2 yang mendoakan kesihatan damia cpt sembuh. terima kasih tak terhingga aku ucapkan kpd semuanya..

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment