Sunday 22 January 2012

HAPPY BIRTHDAY-MIA

Party birthday baby girl yg ke -1thn~NUR HANNAH DAMIA :) Syukur alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar,majlis bermula dr kul 4ptg hingga kul 8mlm....Terima kasih kepada tetamu yg hadir & menjayakan majlis pada hari tersebut...
Damia pada hari tersebut (21/01/12) dari pagi sampai sampai ptg x nak tido..walaupun aku paksa pun x nak juga..asyik sibuk nak merangkak kt pintu & nak turun ke bawah ke...aku rasa mesti damia rasa seronok kot sbb ramai di tingkat bawah tgh buat persiapan..
Kek baby girl angka 1 berat kek 3kg ++, aku tempahan dgn kak Nora..Kek Choc. Moist mmg sedap dan x muak apabila mkn..harganya amat berpatutan..sedapppp..lepas nie blh la tempah lagi..http://nora-corner.blogspot.com/         
Sempena birthday anak aku, tidak ketinggalan aku juga menjemput sekumpulan tetamu khas dr Rumah Anak-anak Yatim&Tahfiz dr Selayang untuk membaca doa selamat & tahlil selepas Asar..
Selepas itu mereka mkn,dan beramah mesra dgn tetamu yg lain & di hiburkan dgn clown..
Terima KAsih Anak-anak & ustaz yg sudi hadir
Acara memotong kek
Gambar setelah selesai majlis,acara clown telah tamat.. tapi gambar nie x clear sgt la..





ADA 2 clown..clown sihat tu namanya BUBU clown..lg sorg tue KIKI clown..
Aku tempah mereka nie pun melalui internet,cari punya cari calling2 badut yg ada di Malaysia ni..Ada seorg badut nie aku call dlm talian pun suaranya riang,gelak2..so mcm nie la badut sebenar yg aku nak..itulah badut BUBU..hihihii..kalo kwn yg tempah badut nie nombornya-badut bubu de clown 016-364 4433 fb:badut bubu
Terima kasih ibubapa aku & mentua sekuarga,saudaramara aku&housband aku,jiran2,kwn2 yg sudi hadir menjayakan majlis baby girl & ada yg bagi hadiah berupa duit & barang2 spt:baju,mainan kpd baby Girl HANNAH DAMIA..Terima Kasih baanyak-banyak dr PIKIN sekuarga..

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment