Friday 27 January 2012

KARNIVAL KARANGKRAF

JOM PEGI Karnival Karangkraf di sek.15 shah alam,selangor.Jumaat-Ahad ini pukul 9pg-9mlm.
Aku arini(Jumaat),baru blk dr karnival karangkraf.Besar la juga karnival nie jika dibanding tahun-tahun sebelum sikit je khemahnya utk booth..byk la juga, x terkira dgn jari jemari aku..hihihiii...Yang bawa baby & anak kecil,sila bw payung dan stanby kipas supaya mereka x melalak nnt..biasalakan kalo g siang panas,paham2 jela baby & kanak2 nie mula la meragam...
Pentas nie di tengah2..kira kanan depan pentas nie penuh dgn booth.
 Byk acara dijlnkan serta free gift jika beli brg2.x ketinggalan juga yg berminat membaca novel,borong la time nie.mmg murah sesgt.novel lama ada yg rm3,rm5,rm10.novel baru-30%..tapi nak byr kena beratur pjg la beb..pas2 korg boleh la minta tanda tangan empunya pengarang novel. Ramai la juga pengarang novel spt. Damya Hanna, Shahira Abdullah(peserta MASTERCHEF), Anis Ayuni dll...
 

Aku pun tidak ketinggalan beli sebuah novel je..(beratur pjg hanya byr 1novel) apala aku nie, x pe la ada 2ari lagi, nnt aku pegi lagi dgn bank bergerak ku...sapa bank tue...tggu... Aku beli novel SENAFAS RINDU - DAMYA HANNAH pengarangnya..Pas2 pegila minta sign pengarangnya..dpt free gift lagi..
 
Inila empunya pengarang....
Di booth Damya Hanna
buku aku beli,ada 2lg tue gift dr pengarang
     Sign dr pengarang "Salam Manis, NUR HANNAH DAMIA...Semoga sukses selalu.                                          Terima Kasih atas sokongan drpd Damya Hannah"

Saje aku suruh tuliskan nama baby Damia. Nama dorgkan lebih kurang sama cuma terbalik dan ejaan ada beza sikit..

Aku terpandang 1booth menjual produk kecantikan.. Terdetik dlm hati kena beli ini..Masa zaman sekolah dulu dlm 1998-2002 aku pakai produk Cosmodem, disebabkan dulu susah nak dpt so tukar la produk yg lain..akhirnya beli juga, utk diri aku sendiri..

Akhirnya aku beli 2 brg je Novel dgn Produk Cosmodem

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment