Tuesday 10 January 2012

Januari

SALAM.
dah aku x update blog nie. Mengimbau awal Jan. 2010 detik-detik tungu hari nak bersalinkan seorg bayi..sebenarnya 9Jan.2010 anugerah muzik-muzik di tv3,aku ni sebanarnya gatal nak tgk kt sana.Iyala depan mata pas2 sound sistem live mesti la bestkan. Tp En.Pi, x bg.risau apa2hal nnt kesian kt baby dlm perut,bising-bising kt tempat mcm tu kan.Tambahan lak aku time dh 37mggu. Last tgk dpn tv je.x pelakan aslkan tgk gak. Sebelum tdo,dh kuar tanda~ lendir tp xla byk sgt & belum sakit..pikiran aku terpikir gak mcm ner la rasa sakit brsalin.
10Jan 2010-pagi tue aku &En.Pi g klinik,check baru buka 1cm.Blk umah berrehat je la tgh rehat2 kt umah tiba-tiba kuar air ketuban. Aku pun tanpa buang masa,packing brg2 check in di Hosp.Sg.Buloh..uhhh ptg tue baru terasa mcm ner sakit nak bersalin.aku hanya mampu berdoa kpd Illahi semoga semuanya selamat.
11Jan 2010-bertambah sakit yg amat,time tue baru ku tahu bagaimana seorg ibu/mama melahirkan seorg anak.Kul 9pg aku telah ditolak ke labour room.Kul 11.40pg aku selamat melahirkan seorg bayi perempuan secara normal.apabila kuar melihat bayi ku,ilang segala-galanya sakit-sakit ketika nak bersalin...
time nie ari ke-14
Merengun masa depan
Dah besar dah..sekejap je rasanya..


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment