Saturday 21 January 2012

Persiapan birthday girl

Birthday NUR HANNAH DAMIA ~PART 1

Setiap majlis mesti perlukan persiapan walaupun disaat akhir kan..sok,21/01/12 aku buat majlis harijadi anak aku,buat kt umah family aku.Mlm sampai kg aku,operasi bermula mengemas apa yg patut..so aku tidokan damia dulu,baru la giliran aku lak.balut hadiah utk games,letak gift dlm paper beg dgn adik2 aku.last2 kami tdo kul 2pg..

 Pagi 21/01/2012 - Siap apa yang patut, beli brg2 yg x ckup...ala brg2 yg nak tambah pun kacang jela..sementara kacang murah kt tesco..byk la juga aku beli..


 Damia biasa la pantang nampak benda mainan nie pasti nak pegi...biasala baby ckp dia.."nakk...nak..."dgn beratkan bdn nya ke arah sana..kadang2 aku saje x masukkan coin..blh lak paham benda tue x gerak, tunjuk kt aku suruh masuk coin.. selagi x berjalan benda alah tu..mulut damia bising (bahasa baby)...

tgk r, muka ada senyum....
Setelah beli, setup meja kt dlm porch kete..Damia sibuk nak duduk atas meja sambil main buah oren..sambil dijaga oleh atoknya...x pela,sanggup utk cucu seorg nie..


Nie maksu mia..mia nie bukan senang nak letak topi birthday kt kepalanya..letak je mesti ditarik...
 OK,nnt kita sambung PART 2.. Dihari BIRTHDAY DAMIA

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment