Tuesday 18 September 2012

MENGIDAM PUNYA PASAL

ASAM PEDAS di Shah Alam

Sejak-sejak kandungan mencecah 8bulan lebih nie...Aku mengidam Asam Pedas, x kisah la jenis ikan apa,asalkan kuahnya kawwww......
Sebelum salah 1 gerai yg menjual asam pedas di medan selera Anggerik Mall Shah Alam tapi baru-baru nie semua medan selera renovation..So x dapat la aku mkn so mengidamla asam pedas...Nak ke Melaka,aku blh je On,siap2 baju start enjin kete...Tapi doktor dah ckp awal2 kt suami ku jgn jalan jauh-jauh sbb kebarangkalian aku nie blh bersalin awal,doktor risau aku bersalin bwh 36minggu, seelok-eloknya biar la lps 36minggu..Setelah kami jumpa doktor last week,doktor check aku pun dah ada soft constraction...Sbb tue doktor nasihat kami...
Jadinya tengahari tadi waktu mkn,aku dgn kawan aku otw nk pegi service kete ternampak la gerai asam peda melaka.. Aku apalagi zass masuk simpang cari parking la.....
Opppss lupa nak bagitau gerai nie kt Sek. 18 Shah Alam berdekatan dgn Ole-Ole shopping mall..Gerai Asam Pedas Melaka terletak di tepi deretan CIMB Bank & Restaurant Darul Ehsan...
 
 
 
 
Kami kt depan gerai je disambut oleh tuan gerai yang peramah...Aku dgn kwn aku order la asam pedas 2set.. Aku order ikan tenggiri asam pedas & kawan aku order kembung asam pedas...
Pakcik nie la tokey gerai yg peramah
Nasi putih+Cencaluk+Telur Masin+Timun+Sambal Belacan....Sedap-sedap.
 Total harga makan kat sini RM12 termasuk air (kelapa&air mineral)... Harga yg berpatutan,makanan yg sedap,puas hati.... :)

No comments:

Post a Comment