Sunday 21 October 2012

BENKuNg MODeN

SALAM SEMUA :)  Sejak bersalin anak ke-2 nie, baru aku terpikir nak beli bengkung moden jenis Zap(pelekat)..Pakai waktu tengahari @ apabila start keje nnt... Pakai benda nie mudah nak bergerak.. Ala maklum la,skrg aku dah 2orang girl-girl & aku juga kena jaga anak sulung ku, si Damia yg 1thn 9bln.. Aku cari la rujukan di internet yg menjual online.. Aku terjumpa website ni mypermatahati yg menjual brg yg aku nak.. Harganya berpatutan RM65..
Malah ada juga jual barang2 keperluan ibu mengandung,masa pantang & barangan baby...

Berbalik pada citer aku pasal bengkung moden nie..Oder arini,sok dah sampai dgn pos laju... Sekarang barang dah ada kt tangan aku....Inilah barangnya...
Bengkung mcm nie datang pelbagai saiz... S M L & XL...
Apa istimewanya bengkung nie...
o Bengkung moden yang diperbuat dari kain elastik berkualiti tinggi
o Sesuai untuk ibu yang bersalin secara pembedahan atau sesuai untuk dipakai ketika berada di luar rumah. Labuh adalah 22.5cm/9 inci, iaitu hanya menutupi bahagian abdomen sahaja
o Boleh digunakan selepas hari ke 4 bersalin secara pembedahan.

SO...so... korang boleh layari website mypermatahati


No comments:

Post a Comment