Thursday 10 January 2013

BaCK 2 Normal

Akhirnya jejak juga aku ke Bandung..Terkenal dengan syurga membeli belah...So berjuta-juta la kami ada cash money.... (dalam mood berlagak) padahal kalo convert ke RM berapa la sangat...Yang kesana aku,suamiku,Damia, adik aku - Shima & tunangnya- Ajoy aka Jojo. Kami pergi kesana 4hari 3malam... 
Flight kami menggunakan Air Asia.. Book tiket nie masa promosi murah la... Tak kan nak mahal-mahal kesana. Flight ke sana Sabtu petang.. Kalo di pikir balik memang rugi juga amek tiket petang..Iyala sampai sana pukul 5ptg..Tapi tak pe la janji tiket murah..Kuar dari airport supir bawa ke penginapan kami yang telah lama kami book...
1  day : Sampai je rehat-rehatkan badan, malam pegi makan kt restaurant
2 day  : Breakfast diluar..Menghabiskan $ di Pasar Baru  (beli telekung, kain lace dll).. Petang ke Toko 3
3 day  : Pergi beli cenderahati kawin Shima&Jojo...Tengahari pergi Jalan Cibaduyut yang terkenal barangan kulit... Malam balik apartment kejap...Zaassss ke Toko 3 balik..itu pun kejap je... Malam ke Paris Pan Java.. Habiskan duit sebelum balik esok pagi...
4 day : Packing barang... Kul 6.15pg(waktu Indo.) bergerak ke airport...Sampai Malaysia kul 11.45pagi.. Pergi dengan 1kete..Balik aku terpaksa minta tolong baba aku datang..Sebabnya barang banyakkkkkk...

Ini sebagai rumusan aku selama kesana..Nanti aku upload gambar kemudian...Tungggguuu ya....

So sekarang aku dah abis cuti, pergi kerja seperti biasa..Mencari dan mengumpul semula duit-duit untuk percutian kami akan datang...

No comments:

Post a Comment