Tuesday 15 January 2013

PerMATA HATIKU

Setiap masa aku menanti waktu bersama~sama mereka(anak-anak serta suami aku la).. Biasa lah sejak-sejak dah kawin, dah menjadi isteri dan menjadi mama kepada puteri-puteri aku..
Tengok terlatah anak-anak, yang Damia sekarang dah pandai cakap nak tue nak nie... Arissa lak kalo di agah pasti tersenyum-senyum... Anak~anak aku nie jarak mereka setahun.Damia lahir awal 2011 & Arissa tahun akhir 2012..Alhamdullilah rezeki Allah telah beri kpd aku serta suami.
Dalam gambar,baik je adik beradik nie.In Shaa Allah apabila dah besar kenal mengenali antara 1 sama lain moga kerakraban NUR HANNAH DAMIA & NUR ARISSA DAMIA lebih erat lagi. umpama "Air di cincang tak akan putus" . jgnlah anak-anak aku bergaduh sesama sendiri.

**...Abah Mama Sayang Kamu Berdua...**
Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

Post a Comment