Wednesday 2 January 2013

CuTi-CuTi di TBR

TBR = Tiara Beach Resort

SALAM :) Baru aku kesempatan update masukkan gambar percutian aku utk akhir tahun 2012... Entry sebelum nie OTW ke Tiara Beach Resort . So aku sampai dalam pukul 4ptg...
Setelah check in...paking kete kt tepi bangunan ya... Aku dapat bilik Blok A 04-26 (family Suite). Aku menginap disini sbb aku beli kt dalam groupon.. Murah la juga jika dibanding beli direct... Biasa la cuti sekolah memang ramai yang bercuti kat sini...
Keadaan koridor yang malap.. Penginapan kami mengadap taman tema air. Kalo yang sebelah kiri gambar nie mengadap jalan besar, x best pun...
Anak aku 2orang sedang berehat tengok tv sambil bersembang-sembang..yang baby bahasa dia la..Damia sibuk mencuit-cuit baby Arissa... Nampak x sebelah kiri tue ada 1 lagi katil queen..Nie dikira bilik cuma tak de pintu.Tingkap bilik mengadap taman tema air juga
Toilet dia macam biasa je.. Xde la pun macam hotel :(

No comments:

Post a Comment