Tuesday 22 January 2013

Sambut BiRthDaY Damia

Baru aku dapat updated pasal sambutan birthday anak aku Nur Hannah Damia ke-2thn... Syukur alhamdullilah Allah memberi aku serta suamiku rezeki anak...Syukur syukur :)
Untuk yang ke-2 tahun, kali kami sekuarga sambut birthday nya di McDonald Kota D'sara pada 11.01.2013 dlm kul 9mlm.. X menjemput ramai pun hanya kuarga terdekat je..Yang tak di jemput mintak maaf ya..
 Nie bukan birthday GIRL......Baby Arissa baru 3bulan..Kita tunggu bulan 10 ya sayang:)
Nie yang sebenar BIRTHDAY GIRL... Sebenar sebelum majlis aku ada beli baju gaun,last-last x nak pulak pakai...biasa la budak dah 2thn, dah pandai pilih baju sendiri....
 Gambar tetamu yang datang... Yang datang hanya kuarga aku,kuarga mentua dan juga kuar pengasuh anak aku.. serta kawan aku...Baby Arissa time nie mulanya berjaga, bulat je matanya...
 
 Bersedia untuk dinyanyikan "Happy birthday TO U.... Happy BirthDay to u..."
 Mama baba aku yang memegang anak-anak aku.. Aku sibuk ambil gambar gambar..Suami aku lak sibuk bersembang-sembang....
 Potong Kek Aiskrim...Yeaaahhhhh...
 Meh mama suapkan kek kat Damia...Walaupun tiap2 hari mama suapkan damia makan...
 Peace Yooooo
 Alahai Damia nie..Tak pandang kamera pun...Sibuk nak makan kek..Masa nie baby Arissa dah membuta..
Tengok, dah tido dah anak mama nie... Good girl, walaupun keadaan dalam bilik nie bising-bising baby Arissa still tido nyenyak...
 Damia sibuk melayan rakannya...Mesti cerita pasal belon...
Aik Damia mana kasut???
Majlis selesai pada pukul 10.30mlm... Terima kasih yang datang dan ada yang memberi hadiah kepada Damia terima kasih sesangat....
Ini adalah sebahagian hadiah utk Damia daripada tetamu...Yang lain Damia dah sibuk buka-buka dah.. Aku tak sempat nak ambil gambar hadiah semuanya...Yang mana aku sempat je...
Terima Kasih ya... :)

No comments:

Post a Comment