Wednesday 2 January 2013

CuTi-CuTi di TBR part II

Apa Yang ADA di TBR??

Korang pun tahukan Tiara Beach Resort nie terletak jauh dari pantai...TBR nie hanya pantai buatan.. Walaupun pantai buatan korang jangan ingat mandi free je..Dah lama dah pihak TBR suruh bayar.. Tak caya nie ha aku tunjuk...
Nampak tak,yang tertulis dalam tue?? Meh aku terangkan.. Tiket @ di panggil wristband harga berbeza hari biasa dan hari cuti(Jumaat,Sabtu&Ahad), cuti sekolah...
RM1 WRIST2 WRIST3 WRIST
DEWASA284876
PELAJAR BWH 17THN253558
KANAK251015
 
 
Pantai buatan nie luas juga..Panpan air ada tapi tak setinggi teman lain...Nie view dari bilik yang kami tinggal...
Selain anak-anak berendam, kat sini boleh menyewa basikal..Pas2 karoke tapi karoke "Jamban" & bilik game.. Mula-mula aku datang nampak gak promosi karoke..Aku terbayang karoke dalam bilik-bilik..Tapi tgk la sendiri gambar kat bawah nie :(
Nampak cantik di luar
Games jenis zaman bila tah.. Tak up to date la TBR ni
Nie ha bilik karoke...
PENDAPAT AKU SENDIRI LA kan...
 Sekali je la datang, lepas nie malas la nak check in lagi....
Nasib baik aku dapat bayar murah sikit...
Kalo mahal baik aku pegi hotel lain....Mahal pun puas hati
 Dah la kena bayar, nak mandi pun kena bayar...
Bilik game,karoke tue tak up to date, aku masuk malap je x ceria...































No comments:

Post a Comment